STORITVE
Za vzgojno-izobraževalne ustanove nudimo naslednje storitve:
-
SODELOVANJE, SVETOVANJE IN PODPORA
-
PREPOZNAVANJE IN SPECIALNO-PEDAGOŠKO DIAGNOSTICIRANJE
-
KOORDINIRANJE SODELOVANJA MED DELEŽNIKI
-
INDIVIDUALNO IN SKUPINSKO SVETOVANJE
-
IZPOSOJA STROKOVNIH GRADIV
-
POMOČ PRI USMERJANJU IN PREUSMERJANJU OTROK
-
PSIHOLOŠKO DIAGNOSTICIRANJE OTROK IN MLADOSTNIKOV
-
Neurofeedback terapija.
-
Pregled za skotopični sindrom.
prepoznavanje in specialno-pedagoško diagnosticiranje
SODELOVANJE, SVETOVANJE IN PODPORA
Izvajanje individualnih in skupinskih obravnav
z zunanjimi institucijami, VIZ ustanovami po celotni vertikali
(vrtci, OŠ, OŠ PP, SŠ),
društvi, združenji, posamezniki in družinami.
koordiniranje sodelovanja med deležniki*
*oseba s posebnimi potrebami, družina, vrstniki, strokovni delavci in drugi, ki delajo oziroma se srečujejo z OPP.
individualno in skupinsko svetovanje
osebam s posebnimi potrebami, družinam, vrstnikom, strokovnim delavcem in drugim, ki delajo oz. se srečujejo z OPP.
izposoja strokovnih gradiv*
učil, didaktičnih pripomočkov in orodij v knjižnici Centra Gustava Šiliha Maribor.
pomoč pri usmerjanju in preusmerjanju otrok
Usmeritev otrok v ustrezne institucije in obravnave.
Svetovanje, sodelovanje in pomoč
pri izvajanju organizacijskih prilagoditev otrokom s posebnimi potrebami.
spremljanje in preverjanje
uspešnosti ukrepov ter načrtovanje, sprejemanje in izvajanje nadaljnjih ukrepov.
psihološko diagnosticiranje otrok in mladostnikov
z učnimi, čustvenimi in vedenjskimi težavami.
Z letošnjim letom ostajajo vse strokovne storitve brezplačne –
ustanova, na kateri se izvaja storitev, plača le potne stroške strokovnega delavca centra.
psihološka pomoč
Svetovanje otrokom/mladostnikom in staršem ob učnih, vedenjskih ter čustvenih težavah otrok.
PREDAVANJE ZA STARŠE
s področja podpore in večanja starševske moči po dogovoru (npr. učenje veščin samostojnosti za otroke na področju skrbi zase in večje samostojnosti pri šolskem delu).
NEUROFEEDBACK TERAPIJA
S pomočjo Neurofeedback metode uporabniku preko naprave za merjenje možganske aktivnosti konstantno podajamo povratno informacijo o njegovi možganski aktivnosti, s katero se uporabnik uči in sčasoma spremeni lastne možganske aktivnosti.
SKOTOPIČNI SINDROM
Preverjanje prisotnosti motenj vizualnega procesiranja informacij